ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Επίσκεψη των Μαθητών στο FM 100 και TV 100

 

Στο πλαίσιο της Β’ φάσης του εκπαιδευτικού προγράμματος για τα μέσα ενημέρωσης, οι μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ραδιοφωνίας και της τηλεόρασης με μια επίσκεψη στον δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό FM 100 και τον τηλεοπτικό σταθμό TV 100.

Ξενάγηση και Χρήσιμες Πληροφορίες

Κατά την επίσκεψη, οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους των σταθμών από τους έμπειρους δημοσιογράφους κ. Κατσικογιώργο Χρήστο και κα Δήμου Βίκυ. Οι ειδικοί παρείχαν χρήσιμες πληροφορίες για την παραγωγή ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών εκπομπών, εξηγώντας λεπτομερώς τις διαδικασίες της ηχοληψίας και του ρεπορτάζ. Μέσα από αυτή τη γνωριμία, τα παιδιά απέκτησαν πολύτιμη γνώση για τις τεχνικές και δημιουργικές διαδικασίες που απαιτούνται για τη σύνθεση ενός ποιοτικού προγράμματος.

Διάλογος με τον Διευθυντή και Ζωντανή Εμπειρία

Ένα από τα πιο αξέχαστα σημεία της επίσκεψης ήταν η ευκαιρία για διάλογο με τον διευθυντή του Ραδιοφωνικού σταθμού, κ. Κοντογουλίδη Βασίλη. Οι μαθητές του υπέβαλαν ερωτήματα και έμαθαν από πρώτο χέρι για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην καθημερινή λειτουργία ενός ραδιοφωνικού σταθμού. Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, τα παιδιά παρακολούθησαν ζωντανά μια ραδιοφωνική εκπομπή.

Ανακάλυψη της Τηλεοπτικής Παραγωγής

Παράλληλα με την ραδιοφωνική εκπομπή, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν πώς ετοιμάζεται μια τηλεοπτική εκπομπή. Η επίσκεψη στο χώρο της τηλεόρασης έφερε στο προσκήνιο τις διαφορές και τις ομοιότητες της τηλεοπτικής και ραδιοφωνικής παραγωγής, ενισχύοντας έτσι το ενδιαφέρον τους για τον χώρο των ΜΜΕ.

Η Εμπειρία Συνεχίζεται!

Η επίσκεψη αυτή ενθουσίασε τα παιδιά και τους έδωσε πολλές γνώσεις. Η επόμενη φάση του προγράμματος περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας ραδιοφωνικής εκπομπής μέσα στο σχολείο, όπου οι μαθητές θα εφαρμόσουν όλα όσα έμαθαν!

Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία γεμάτη γνώσεις και χαρά!

Σας παραθέτουμε φωτογραφίες από την επίσκεψη!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου