ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Αναγνώριση Συναισθημάτων


Τα συναισθήματα που διαχειρίστηκαν τα παιδιά ήταν: 

Θυμός, Χαρά, Λύπη, Φόβος Έκπληξη

1)             Τα ζωγραφίσαμε







2)             Παίξαμε τα παιχνίδια: Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου και Παντομίμα συναισθημάτων
3)             Εξέφρασαν ανάλογες καταστάσεις που βίωσαν
Ø  Θυμό νιώθω όταν

  • δεν προλαβαίνω να κάνω αυτό που θέλω
  • ο άλλος κάνει κάτι που δεν θέλω
  •  μου παίρνουν τα πράγματά μου χωρίς να με ρωτάνε
  • παίρνουν το τελευταίο κομμάτι από τη σοκολάτα κι εγώ δεν έχω προλάβει να φάω
Ø  Χαρά νιώθω όταν

  •   παίρνω δώρα
  •  μου κάνουν μια έκπληξη
  •  με πηγαίνουν εκεί που δεν περίμενα και περνάω τέλεια
  • πάω ταξίδια
Ø  Λύπη νιώθω όταν

  • με χτυπάνε
  • με τσιμπάνε, με κλωτσάνε
  • με μαλώνουν οι γονείς μου
  •  δε με παίζουν οι φίλοι μου
  • μου παίρνουν κάτι αγαπημένο
  Ø Φόβο νιώθω
  • στο σκοτεινό δωμάτιο
  • στο σκοτάδι
  • όταν είμαι μόνος μου έξω και έχω χαθεί
  • μήπως βγει ο Μπαμπούλας από την ντουλάπα
  • όταν είμαι μόνος/η στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο
  • όταν ο αδελφός βάζει τρομακτικές ταινίες στο σπίτι
  •  όταν είμαι σε ένα πολύ ψηλό μπαλκόνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου